
SuperX byl navržen k dominanci v gravel závodech. Využívá nejmodernější technologie z poslední generace SuperSix EVO a míří přímo na vrchol. Vyrážejte do útoku a nikdy se neohlížejte zpět. Ultimátní gravelový závodní stroj s logem LAB má pouze jeden cíl: převzít vedení a zůstat v něm. Dobře, tak teda dvě věci...
Kupte si toto kolo a získáte doživotní dopravu zdarma
Kupte si toto kolo a získáte slevy do našeho servisu
Kupte si toto kolo a získáte VIP ceny pro další nákupy
SuperX byl navržen k dominanci v gravel závodech. Využívá nejmodernější technologie z poslední generace SuperSix EVO a míří přímo na vrchol. Vyrážejte do útoku a nikdy se neohlížejte zpět.
Delta sloupek
Delta sloupek řízení se skvěle hodí pro gravel závodění. Dovoluje totiž čistou integraci hadic a kabeláže přímo z kokpitu do rámu a dělá přední část kola čistší pro lepší aero efektivitu při jízdě.
OutFront geometrie
OutFront dává dohromady položený hlavový úhel a delší (více než je běžné), 55 mm offset vidlice. To zvyšuje stabilitu a kontrolu nad kolem v prudkých pasážích a zároveň umožňuje hbité ovládání kola pro změnu směru na posledních chvíli.
Nenápadná krytka
Nenápadná krytka na horní rámové trubce skrývá na modelu SuperX držáky na brašnu. Jsou tam, když je potřebujete a nejsou vidět, když je nepotřebujete.
"Déčková" sedlovka
Tvar sedlové trubky vypadá jako písmeno D. Zlepšuje aerodynamiku a podporuje pohodlí během jízdy. Díky tomu budete méně unaveni a připraveni na závěrečný spurt o první flek.
Kombo SystemBar R-one
Uhlazený a lehký karbonový kokpit SystemBar R-One je skvělým "ovládácím centrem" pro závodní stroj. Dávají kolu výhodu v aerodynamice, čistém kokpitu a komfortu během každé vyjížďky.
Odvalující se "tlusťoch"
Záleží na trati, terénu a počasí. SuperX zvládne pláště o šířce 48 mm u zadního kola a 51 mm u předního kola s tím, že na každé straně budou ještě minimálně 4 mm místa. Pro všechny případy.
Rám | SuperX Carbon, Proportional Response construction, internal cable routing, 12x142mm thru-axle, UDH BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated s |
Vidlice | SuperX Carbon, integrated crown race, 12x100mm thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/2" Delta steerer, 55mm offset |
Řazení | Shimano GRX 825, Di2, 12-speed |
Přesmykač | Shimano GRX 825 Di2, braze-on |
Přehazovačka | Shimano GRX 825, Di2, Shadow RD+ |
Kazeta | Shimano Ultegra R8100, 11-34, 12-speed |
Řetěz | Shimano M8100, 12-speed |
Kliky | Shimano RX 820, 48/31 |
Hlavové složení | Integrated, 1-1/8" - 1.5" |
Představec | Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6° |
Řidítka | VisionTriMaxAero Alloy |
Brzda přední | Shimano GRX 820, 160/160mm CL800 rotors |
Brzdové páky | Shimano GRX Di2 RX825 hydraulic disc |
Nába přední | (F) DT Swiss 370, 12x100mm centerlock / (R) DT Swiss 370, 12x142mm centerlock |
Ráfky | Reserve 40|44 GR, 24h, tubeless ready |
Dráty | Sapim CX-Delta J-bend |
Pláště | Vittoria Terreno T50, 700x40c, tubeless ready |
Sedlovka | Cannondale C1 Aero 27 Carbon, SmartSense compatible, 0mm offset (46cm), 20mm off |
Sedlo | Prologo Dimension AGX T4.0 |
Ostatní | Konektivita:Cannondale Wheel Sensor |
Výrobce: |
Cannondale
![]() |
Kategorie: | Gravel a CX / Gravel |
Podle pohlaví | pánská kola |
Typ | Sport |
Průměr kol | 700 " |
Ročník | 2025 |
Materiál rámu | carbon |
Řazení/přehazovačka | Shimano GRX 825, Di2, Shadow RD+ |
Typ brzd | kotoučové hydraulické |