Proč nabízíme ke každému novému kolu bezplatné garanční seřízení?
Především jde o bezpečnost a maximální uživatelský komfort daného kola.
Každé kolo, které opustí naše dílny, je 100% seřízeno a připraveno k jízdě, přesto po zajetí doporučujeme některé díly překontrolovat. Šéfmechanik firmy Štěrba - Miloš Ouborný - Vám ukáže, na co se při garanci zaměřujeme. Video s 10 základními úkony je ZDE.
Víte, jaké jsou dvě nejčastější chyby při garanční prohlídce, kterých se dopouštějí naši zákazníci?
chyba č.1: Přistaví kolo ke kontrole bez ujetí základních kilometrů, tedy příliš brzy.
chyba č.2: Přistaví kolo ke kontrole s velikým zpožděním, a tedy po nějaký čas užívají kolo bez první revize.
Velmi často se nás naši zákazníci ptají: „Kdy a jak mám absolvovat garanci, pokud zakoupím kolo mimo sezonu, třeba na Vánoce?“
Tuto starost ponechte na nás. Přijeďte, až najedete potřebné kilometry, samozřejmě chápeme, že v zimě kolo využije a otestuje málokdo.
Objednání prohlídky je velmi snadné a nezabere Vám více než tři minuty. Stačí si vybrat typ servisu a vhodný termín v našem kalendáři ZDE. Pokud raději telefonujete, zavolejte přímo do servisu, nebo rovnou přijeďte. Vyberte si způsob, který je pro Vás nejpříjemnější.
Chcete naše zprávy, rady a tipy dostávat pravidelně přímo od nás? Přihlašte se ZDE.