Počátkem února na závodě 2020 Momentum Health Tankwa Trek v Jižní Africe byla poprvé k vidění nová generace modelu Cannondale Scalpel, jehož představení se očekává během letošního léta, pravděpodobně před Olympiádou. Na kolech startovali jezdci týmu Cannondale Factory Racing Manuel Fumic a Henrique Avancini, kteří zvítězili ve dvou ze čtyř etap. Jedná se o prototypy bez označení a některá místa jsou odhalena a lze vyčíst určité změny, jiné jako například čepy na zadní stavbě jsou zakryty gumovými přebaly a jen stěží se dá odhadovat co skrývají. Je jasné že modely před uvedením musí projít ostrou zátěží firemních týmů a často v posledních měsících projdou finálními úpravami. Více info: bikerumor.com
Panasonic vstupuje na český trh s docela náskokem před řadou konkurentů. Mtb motor s 500Wh baterií a 300% přípomocí na “boost”. Vlastní systém úspory baterie pro delší dojezdy, výkonem srovnatelné se Shimano 8000, vypíná při 25km/hod ale plynule táhne až k 27,5 km/hod a tak snižuje cukání okolo 25. Na 2020 v kolekci Kellys a MOC 49.990,- Kč. A víte že Panasonic dělá elektromotory pro kola již od roku 1979!!!! O své zákazníky se Kellys stará vzorně a tak v únoru, v době kdy se první Panasonic motory právě montují do rámů Kellys, zorganizovali školení mechaniků. O technický dohled a prezentaci se postarali lidé přímo od Panasonicu. Naši chlapi nemohli chybět.
Tak po úpravě prostoru pro kola Superior nám to tady Karla Štěpánová - nová posila jejich týmu pěkně rozsvítila. barvy modelů 2020, které jsou již na prodejně to jen podtrhují.
Ondřej Válek - svědomitý a velmi zodpovědný zástupce firmy Aspire - dovozce Cannondale, GT, Mavic, Sram a dalších přijel osobně odkrýt celému našemu týmu plány na novou sezonu a možnosti rozšíření naší vzájemné spolupráce. Velmi nás těší jejich zájem a především podpora.
Pořád stejná písnička. Učit se, učit se, učit se.... aneb naši mechanici na školení Park Tool a dalších značek.
Jedna z povedených renovací - lakování pro našeho zákazníka - z fádní červené nový kabát do týmových barev Motorola, kde jezdci používali rámy Eddy Merckx v letech 1991-94. A Lance Amstronga jste na tomto stroji mohli vídat 1992-94.