
Legendární SuperX je tu!
Znovu na scéně – lehčí, rychlejší, komfortnější gravelový závodní stroj, stvořený pro jediné: dobývat stupně vítězů a lámat osobní rekordy. A navíc je také plný zajímavých vychytávek. Akorát čekáme až se tato novinka dostane k nám na prodejnu, abychom vám ji mohli představit více zblízka.
Jeho předchůdce, SuperSix EVO SE, zajel v roce 2024 nejrychlejší čas v historii závodu Unbound Gravel. S novým SuperX šel Cannondale ve vývoji ještě dál, aby byl ještě rychlejší než jeho předchůdce.
V čem je lepší než jeho předchůdci?
Má:
✅nižší aerodynamický odpor,
✅ lepší absorpci nárazů pro menší únavu,
✅ elegantnější integraci,
✅ a samozřejmě nižší hmotnost.
Jaké jsou dostupné varianty?
Jsou dostupné tři vartinaty: Super X Carbon 3, Super X Carbon 2 a v té nejvyšší variantě Super X Lab71
Připraven jet ještě rychleji?
Superx je navržený tak, aby byl absolutní jednička v gravel závodech. Vývojáři z Cannodalu usilovali o dokonalé sladění závodního výkonu s náročnými podmínkami gravelu světa. SuperX má jen jeden cíl – být na stupni vítězů.
Rychlý a Lehký
Špičková vrchařská technologie (KOM), která pomáhá jezdcům dosahovat nejlepších časů ve stoupáních, byla spojena s konstrukčními a technickými řešeními, která se osvědčila v legendárním gravelovém závodě Unbound Gravel. Model LAB71 SuperX je ještě aerodynamičtější a o více než 100 gramů lehčí než jeho předchůdce. Výrobce uvádí, že ve velikosti 56 má vážit pod 900 gramů.
Štěrk není žádný problém
Jednou z klíčových inovací nového modelu je jeho vylepšená schopnost tlumit vibrace a absorbovat nerovnosti terénu. Vývojáři proto kompletně přepracovali zadní část rámu, včetně sedlové trubky, která nyní disponuje výrazně zploštělým spodním profilem. Společně s pečlivě navrženými horními vzpěrami zadní stavby a karbonovou sedlovkou efektivně minimalizuje otřesy způsobené nerovným povrchem. Takže jízdu si můžeš vychutnat naplno a v komfortu.
Postaven pro odolnost
Pro dosažení optimálních aerodynamických vlastností a zároveň maximálního komfortu byl použit zcela nový, plně integrovaný karbonový kokpit SystemBar R-One. Designéři jej navrhli s důrazem na nízkou hmotnost a pružnost, přičemž zároveň umožňuje kompletní integraci kabeláže. Všechny šrouby představce jsou elegantně ukryty pod plastovým krytem, což dále přispívá k lepší aerodynamice.
Máš rád cyklokros?
SuperX je na to připraven. Nahoď pláště 33c a vyraz! Díky své rychlosti v přímém směru, stabilní ovladatelnosti a obrovskému prostoru pro bláto je SuperX na závodní trati, jako doma. A mimochodem – rovná horní rámová trubka se perfektně nese na rameni. Takže tam, kde budeš muset seskočit se ti ponese bez problémů.